Lørdag d. 20. Juni 2026 havde Lene, Christian, Khanh, Angie, Morten & Susan fra vores bestyrelse samt Simon (vores FIBU ansatte), en dag ud af huset - eller det vil sige dagen startede med et par timers praktiske gøremål i klubben. Oprydning og kørsel frem og tilbage til lossepladsen 🙏🏽 STORT tak for det 🤩
Efter is og frokost ... ja i den rækkefølge 😅 var der først en teambuildingøvelse og derefter fri klatring hos Til Tops i Virum 🌳🌳🌳
Det er første gang, vi har afholdt en Bestyrelsesdag i den forstand, men der var bred enighed om at det ikke var den sidste 😁
Tak til Simon for at stå for planlægning af en fantastisk dag ✨️ Og ikke mindst tak til vores Bestyrelse for at bruge jeres tid som frivillige hos os 🫶
Efter is og frokost ... ja i den rækkefølge 😅 var der først en teambuildingøvelse og derefter fri klatring hos Til Tops i Virum 🌳🌳🌳
Det er første gang, vi har afholdt en Bestyrelsesdag i den forstand, men der var bred enighed om at det ikke var den sidste 😁
Tak til Simon for at stå for planlægning af en fantastisk dag ✨️ Og ikke mindst tak til vores Bestyrelse for at bruge jeres tid som frivillige hos os 🫶